Si us plau, no reprodueixis les nostres imatges o textos sense el nostre permís.
Por favor, no reproduzcas nuestras imágenes o textos sin nuestro permiso.
Please do not reproduce our images or content without our permision.

dimarts, 20 de juliol del 2010

Des de Brighton and Hove (15/7).

[...]
Aquí la veritat és que avui no tan pero la resta de dies la jaqueta i fins i tot a vegades una bona maniga llarga no et molesta. Això sí, avui ha fet caloreta i hem arribat als 25 graus i demà diuen que farà molta calor, tot i que això està per veure el que entenen aquí per molta calor...
[...]
Dijous passat vaig estar a la trobada, pero no vaig fer fotos perquè potser era massa agossarat per ser el primer dia, pero la veritat es que m'agraden molt i molt i molt més les nostres trobades, ni punt de comparació, vaja...
[...]
Bé, la trobada va ser en una botigueta petita, però petita, petita, van venir i a l'inici erem només 5 dones, aqui els homes ...sembla ser que res de res, pero al final de la trobada erem 9. La propietaria de la botiga va estar ensenyant a una noia a fer mitja ja que havia fet quan era petita pero ja no se'n recordava i volia tornar. No recordo ben bé el nom de tothom ja que no m'ho vaig apuntar.
La més gran i veterana del grup Alex (crec) estava teixint una manteta per donar-la a una Charity Association for Childrens, la veritat és que sembla ser que aquí estan molt sensibilitzats amb el tema i fan moltes mantetes i altres coses per aquestes associacions de caritat.
La Sarah, una noia molt maca, també estava fent una altre i diu que aquest hivern ja n'ha fet unes quantes.
La Ruth que es una noia d'Àustria que viu aquí des de fa molt de temps estava teixint uns mitjons força gruixuts per a l'hivern.
L'Alison s'estava fent una jaqueta molt i molt maca amb una llana de coloraines molt bonica.
La Christina (no jo, una altra) estava fent un jersei no vaig veure el patró ja que no el portava.
Una altra noia estava teixint una manteta de quadrets i sembla ser que ja té un munt de mantetes de quadres (em va recordar a algú...).
I jo vaig comencar un amigurumi.
La trobada va comencar a les vuit del vespre, jo vaig marxar a les 22.30 i alla encara van continuar.
No sé si aquest proper dijous podré anar, tot i que està molt bé està a la Ximbamba i després no tinc bus per tornar o sigui que... de totes maneres per poc que pugui m'hi passaré com a mínim per veure què fan i comprar...
Aquí tenen costum de portar cadascú una coseta per veure, ja que no és una cafeteria i també s'ha de fer un donatiu per la propietaria de la botiga.
L'ambient no està malament però m'estimo més les nostres trobades del dissabte que ja trobo a faltar. Però aviat arribarà el 31.
[...]
Petonets ,
Cristina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada