Si us plau, no reprodueixis les nostres imatges o textos sense el nostre permís.
Por favor, no reproduzcas nuestras imágenes o textos sin nuestro permiso.
Please do not reproduce our images or content without our permision.

divendres, 23 de juliol del 2010

2a trobada a Hove.

Hello from Hove!!!
Ahir dijous va ser la 2a trobada a la botiga de llanes "Purl". Jo no vaig quedar-me gaire estona ja que volia arribar una miqueta mes d'hora.
Només erem 5:
Christina (anglesa i mestra de mitja per nens i adults) continua fent a mitja una mena de "Cartoon" molt popular aqui, es un conillet, pero he oblidat com es diu.
Martha estava fent una bufanda molt bonica per ella amb volants, la veritat es que no vaig fer-li cap foto pero espero si puc anar-hi la setmana vinent fer-li una, ja que la llana era super bonica.
Alison estava fent una jaqueta per ella i just la comencava, pero la foto era molt bonica.
Ruth continuava fent mitjons.
I jo vaig continuar amb els amigurumis i vaig comprar unes llanes per portar-me a BCN
Bé, ara us haig de deixar, que tinc classe. Petonets i fins despres,
Cristina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada