Si us plau, no reprodueixis les nostres imatges o textos sense el nostre permís.
Por favor, no reproduzcas nuestras imágenes o textos sin nuestro permiso.
Please do not reproduce our images or content without our permision.

diumenge, 18 de juliol del 2010

17 de juliol.

Ahir només vam anar a la trobada la Montse i jo. Es nota que és estiu i que la gent té plans ben diferents. Vam estar tan bé que ni em vaig recordar de fer fotos per penjar aquí.
La Montse va acabar el pitet per a la Júlia. Li ha quedat preciós i als pares de la Júlia segur que els agrada molt, ella de moment no s'adonarà gaire... ;-)
I jo vaig fer 4 floretes vermelles per a unes arracades i després vaig estar teixint el meu xal amb llana Kauni. Ja us l'ensenyaré acabat.
Va ser molt divertit perquè davant nostre van seure dues noietes i una d'elles, que sabia fer mitja i ganxet, es va quedar al·lucinada amb les agulles flexibles i va preguntar-nos com eren. Vam estar parlant una estoneta amb elles. No havia vist mai agulles d'aquestes. Ens va dir que li explicaria a la seva mare i la vam convidar a venir. A veure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada