Si us plau, no reprodueixis les nostres imatges o textos sense el nostre permís.
Por favor, no reproduzcas nuestras imágenes o textos sin nuestro permiso.
Please do not reproduce our images or content without our permision.

dijous, 24 de novembre del 2011

... i aquí tenim el nou racó : )

Dissabte la Laia va inaugurar Llanàrium. Vam ser moooolta gent; vam beure, vam xerrar, vam riure, vam menjar, i vam veure lo que és Llanàrium ...



... racó de patchwork ...


... llanetes Malabrigo, Cascade, Austermann i d'altres ...






... i aquí el racó que més ens agrada, el de les trobades!!! El va estrenar la MªJosé, que discretament va seure amb la Maite i van estar fent el taló del mitjó mentre que la resta estavem bla, bla bla bla :D




Així que si us ve de gust aquí ens trobareu els dissabtes a la tarda, i si passeu els dimecres a la tarda trobareu a les Teixicòmanes, i és que... nos puede el vicio!!!!

Ens veiem al Llanàrium!!!

Celi

3 comentaris:

  1. Oh, que mono que es veu tot, jeje. Us espero Dissabte!

    ResponElimina
  2. Sí, sí, ja us ho confirmo. El raconet és perfecte.
    No sé jo si vaig ser massa discreta o no, però com tenia molt clar que anava a la inauguració i que si es podia es feia trobada, però necessitava seguir amb el mitjó. Em sap greu per la Maite, a qui vaig tenir pendent dels meus progressos.

    ResponElimina
  3. sou la temptació amb cames...
    a veure si em puc escapar algun dissabte... o el dimecres de les colònies dels meus fills, com l'any passat... jajjja

    un dia o altre em passo, ja ho sap la laions :-)

    besitos i molta sort

    ResponElimina