Si us plau, no reprodueixis les nostres imatges o textos sense el nostre permís.
Por favor, no reproduzcas nuestras imágenes o textos sin nuestro permiso.
Please do not reproduce our images or content without our permision.

diumenge, 20 de juny del 2010

19 de juny.

Ahir només vam ser 6 i vam estar tan bé com sempre.
La Marta estava fent una bufanda amb llana noro alternada amb llana negra. Fa un efecte preciós, a totes ens va agradar molt com quedava.
L'Araceli BK estava acabant el seu Seraphim. Va fer allà les últimes voltes i la vam deixar acabant la última! Mireu com és de maco:
La Rosy continua amb el seu jersei de ganxet que com només el fa a les trobades.... potser l'acaba a finals de l'estiu ;-)))
També ens va portar les sabatetes i la diadema que va fer per al bateig:
La Inés ja està fent la sisa de la seva jaqueta. Ella ja té ganes d'acabar-la i nosaltres de veure-li posada i que comenci alguna altra cosa.
La Cristina continua amb el seu pop per al Sebastian. Un pop ben original!
I jo vaig intentar començar un xal, però no entenia com fer els dos punt centrals, així que vaig optar per desfer-lo i mirar d'esbrinar com es fa des de casa, i em vaig posar a cosir les agulles que em queden per acabar. A la foto es pot veure una ja acabada.
La setmana que ve serem pocs, suposo, pel pont, però alguns sí que hi anirem. Els que us quedeu a Barcelona compteu que estarem allà, com sempre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada