Si us plau, no reprodueixis les nostres imatges o textos sense el nostre permís.
Por favor, no reproduzcas nuestras imágenes o textos sin nuestro permiso.
Please do not reproduce our images or content without our permision.

dijous, 6 de maig del 2010

1 de maig.

Hola guapes!
No sé si ho sabeu, però la setmana passada també vam ser-hi al Starbucks. M'agradaria si poguessis ho publiquis al blog. Això sí només la Montse, la Inés (la meva mare) i jo.
La Montse és formigueta formigueta i va portar un munt de coses fetes. Per començar ja portava posat el jersei d'estiu que es va fer, els galls gairebé, la puntilla de les papallones ben avançada i a més ha començat un nou jersei!!!!!!!!!!!!!
La meva mare segueix amb el seu jersei.
I jo... quadrets...
Fins dissabte!
Petonets,

Cristina

Gràcies, Cristina!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada